Vă invităm în 13 februarie în Piața Unirii din Focșani pentru a-i cunoaște pe tinerii cu deficiențe de auz și vorbire din Centrul Școlar pentru Educație Incluziva „Elena Doamna”!
De la ora 14.00 o să aflați direct de la ei care le sunt nevoile și veți descoperi că și ei pot fi creatori de produse culturale, la fel ca tinerii tipici!
Într-o lume fără sunete, este greu, uneori imposibil, pentru aceștia sa acceseze forme ale artei – altele decât artele vizuale.
Dar noi vă vom arăta că există forme artistice ce pot fi adaptate astfel încât tinerii neauzitori să poată avea acces la viața culturală, dar și mai mult, să creeze produse culturale!
Proiectul ”4 SENSES” facilitează accesul la produse culturale pentru tinerii cu deficiențe de auz și vorbire și sprijină exprimarea artistică a acestora.
În cadrul proiectului folosim mai multe metode, campaniile stradale fiind una dintre cele trei metode, alături de Basket Beat și Teatru Senzorial Labirint.
Proiectul se adresează tinerilor cu deficiențe de auz și vorbire din trei școli din București, Buzău și Focșani.
Conștientizarea populației cu privire la provocările tinerilor cu deficiențe de auz și vorbire în viața cotidiană se realizează prin intermediul campaniilor derulate de aceștia în perioada noiembrie 2021-februarie 2022.
Campaniile de stradă – folosesc metode de animație stradală care ajung în locurile în care orice altă formă de artă nu reușește și creează astfel un impact în rândul unui număr mare de oameni într-o manieră participativă.
Metode ale animației stradale ce pot fi folosite în campanii stradale sunt: teatru de stradă, flash mob, clovnerie, jonglerie, teatru invizibil, teatru experimental (social, politic, etc.)
Proiect derulat de Asociația AVATAR și finanțat prin programul „În Stare de Bine”, susținut de Kaufland România și implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile.
#InStareDeBine #implicareafacediferenta #kaufland #fdsc #4SENSES
*Conținutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziția oficială a programului „În Stare de Bine